Wij vinden het belangrijk dat je zo snel mogelijk de begeleiding of zorg krijgt die nodig is. Zonder wachttijden. We maken daarom graag meteen een afspraak om jouw zorgvraag helder te krijgen en te bespreken wat we voor je kunnen doen.
Iedere vraag of ieder probleem vraagt een eigen oplossing. Een oplossing die bij jou en je mogelijkheden past. Samen gaan we op zoek naar wat voor jou die oplossing is. Ons werk is dus altijd gericht op jou. Als het nodig is, overleggen we met vrienden en familie.
Wij werken met veel zorgpartners en gemeenten samen. Daarom kan de financiering van onze dienstverlening via de Wmo of via een pgb geregeld worden. Als je nog geen pgb of andere financiering hebt aangevraagd, adviseren wij je daar graag over. People Care begeleidt ook bij de administratie en biedt duidelijkheid in de wirwar van regels, procedures en vergoedingen.
Voordat we je begeleiden, maken we afspraken op papier. Zo is voor iedereen duidelijk wat we hebben afgesproken. Rapportages en voortgangsverslagen krijg je uiteraard te lezen. En ze zijn beschikbaar voor andere instanties als jij dat wenst.
People Care blijft jou ondersteunen totdat je er helemaal klaar voor bent om het (weer) zelf te doen. Dat betekent dat wij ook goede nazorg bieden. Ondersteuning totdat jij er klaar voor bent om de begeleiding helemaal te stoppen.